محوطه ١٨ قدم

محوطه ١٨ قدم

معدن طلای اخبار فوتبال ایران و جهان
محوطه ١٨ قدم

محوطه ١٨ قدم

معدن طلای اخبار فوتبال ایران و جهان

پیراهن چهار میلیون پوندی اشتباهی است

دختر بزرگ دیگو مارادونا مدعی شده است که پیراهن اسطوره فوتبال آرژانتین که به تازگی با مبلغ حدود چهار میلیون پوند برای حراج گذاشته شده است، همان پیراهنی که با آن گل "دست خدا" را به ثبت رسانده، نیست.

استیو هاج بازیکن اسبق فوتبال انگلیس این پیراهن را در ورزشگاه ازتک با مارادونا معاوضه کرد. در آن شب مارادونا دو گل زد و باعث حذف انگلیس از جام جهانی شد. هاج که 24 بازی در تیم ملی انگلیس داشته، در مصاحبه ای در مورد آن شب گفته بود:" با خودم فکر کردم که دیگر در ان جا نخواهم بود و باید سعی کنم پیراهن مارادونا را بگیرم. با مارادونا دست دادم. هم تیمی هایش او را احاطه کرده بودند. با خودم گفتم که باید بی خیال شوم. بعد از آن مارادونا با رسانه ها مصاحبه کرد، به رختکن رفتم، مارادونا در حال قدم زدن با دو هم تیمی خود بود. به چشمان مارادونا نگاه کردم، به پیراهنم اشاره کردم و بعد از آن پیراهن هایمان را عوض کردیم. به همین سادگی."

پیراهن چهار میلیون پوندی اشتباهی است

فوتبالی

با ما همراه باشید 

لینک کانال واتساپ: https://chat.whatsapp.com/Ko3be6ZF


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد