محوطه ١٨ قدم

محوطه ١٨ قدم

معدن طلای اخبار فوتبال ایران و جهان
محوطه ١٨ قدم

محوطه ١٨ قدم

معدن طلای اخبار فوتبال ایران و جهان

آقای معمولی در سمت هواداران فوتبال!

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در صحبت با بی‌بی‌سی‌اسپورت مخالفت صریح خود با سوپرلیگ را اعلام کرد :
"من همچنان نظر قبلی خود را در مورد سوپرلیگ دارم. این یک مسئله دشوار است و به نظر می رسد هواداران از این موضوع خوشحال نیستند. باشگاه لیورپول فراتر از چند تصمیم است. هدف من همیشه حضور در لیگ قهرمانان بوده است. من علاقه دارم تیمی مانند وستهم هم قادر به حضور در لیگ قهرمانان باشد.
 به خاطر داشته باشید که مهم ترین چیز در این باشگاه هواداران تیم هستند، باید مطمئن باشیم که هیچ چیز در این مسیر قرار نداشته باشد."

فوتبال120

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد